NiceClub

Két túlpörgött, túlfáradt, olykor másnapos lány töprengései az életről, halálról, pálinkáról, akik az életet a Nice-osabb oldaláról szeretik nézni és élni:)

Friss topikok

  • AdjegyPuszisz: Én ezekkel a zenékkel kedveskedek Nektek Nice-ok: www.youtube.com/watch?v=BOdmf4N5aPE www.youtube.... (2011.02.07. 22:42) NiceClub vezetőségi ülés
  • niceclub: Mira, ma itthon fekszem lázasan, és a posztot olvasva annyira nevettem, és fájt minden porcikám, h... (2010.12.16. 15:53) "Aludj csak,én álmodom"
  • AdjegyPuszisz: Köszönöm:) Bennem rejtőzködik a kreativitás...idő kell az előhivatáshoz!;) (2010.12.10. 15:46) Guminő,gumiszamár,gumiszarvas
  • AdjegyPuszisz: Az új nevem: AdjegyPuszisz Na milyen????:D;) (2010.12.09. 12:41) Mikulás party hóakadályokkal
  • AdjegyPuszisz: Nagyon szépen köszönöm Allie,aranyos vagy! Annyira sajnálom,hogy nem lehettél itt,Veled teljes let... (2010.11.26. 20:31) hepi börzdéj

Linkblog

Allie köszönti...

2010.11.19. 20:40

szerző: niceclub

 Köszöntöm a Kedves Teszt Olvasóközönséget, tesókat, sógornőket (na jó csak 1 db, Aranka a becsületes neve), Szesztesót aki Gery, Samantát, Fényharcost és a többi barátot! Már előrevetítettem nektek egy lehetséges könyv gondolatát, nos mivel kaptam tesómtól szülinapjára (igen, az Övére, sőt még a csokiját is elvettem és megettem) egy ilyen netes vezetéknélkülibizbaszt, egyszerűbbnek tűnt ezt a blogot megosztani Veletek és a világgal! (egyenlőre csak veletek) Derüljetek, örüljetek, olvassatok, kommenteljetek!

Ja és Fényharcos, lektorálj utólag! 

A nevem Allie, Kurt Vonnegut nővére után szabadon, akiről annyi vonnegutosat olvashatunk, ha vesszük a fáradtságot.

U.i.: Jézusból végleg kifogyott az elem:(  

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://twonice.blog.hu/api/trackback/id/tr42460085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blbll 2010.11.20. 13:57:30

Csak egy dolog:
ez egy énblog még ha ketten is vagytok ezzel a műfajjal nehezen lesz meg az Index-címlap.
Kettő: ami egyszer kikerül a netre, ott is marad.

zsakancsa 2010.11.20. 14:40:44

Ezek szerint én vagyok a második... és akkor mi van ?:-)
Szerintem ez jó és vicces. Aranka máris lelkes olvasótok :-) pá

niceclub 2010.11.21. 12:00:25

@blbll: ki mondta, hogy Index címlapra hajtunk? A ti szórakoztatásotokra hajtunk, meg arra, hogy ha nagy néha találkozok a tesóimmal, ne kelljen mindent elmesélni, hanem eleve tudjátok:)
süti beállítások módosítása